• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Skip to footer

Anker Bewind

Nijmegen | bewindvoering | mentorschap | curatele

  • Home
  • Dienstverlening
    • Bewindvoering
      • Onze werkwijze
      • Tarieven bewindvoering
      • Klachtenreglement en richtlijnen
    • Mentorschap
    • Curatele
    • Budgetbeheer
  • Over ons
    • Wie zijn wij?
    • Onze missie en visie
  • Nieuws
  • Extra leefgeld
  • Contact
  • Aanmelden
  • Mijn dossier
  • LinkedIn

Nieuws

Categorie: Advies voor cliënten, Nieuws

Geen spreekuur op 1 en 2 maart

Op woensdag 1 en donderdag 2 maart verhuist Anker Bewind naar een nieuwe locatie. We hebben dan geen telefonisch spreekuur en zullen dan ook op andere manieren slecht bereikbaar zijn, omdat alle systemen kortere of langere tijd zullen worden afgesloten. Zorg dat u tijdig uw extra geld aanvraagt. Op maandag 6 maart is alles weer als vanouds. Excuses voor de overlast.

Op 7 februari 2023 door Anker Bewind

Categorie: Advies voor cliënten

Wijziging telefonisch spreekuur

Anker Bewind heeft in het 1e en 2e kwartaal van 2022 onderzoek verricht naar haar bereikbaarheid en klanttevredenheid. Uit onderzoek is gebleken dat de grote meerderheid van cliënten op andere tijden dan de ochtenden willen bellen om makkelijker met de bewindvoerder in contact te komen. In de ochtenden lopen momenteel de spreekuren voor cliënten en instanties door elkaar. Dit zorgt voor meer drukte aan de telefoon en langere wachttijden.

Daarom is Anker Bewind vanaf 9 januari 2023 voor cliënten van maandag tot en met donderdag voortaan bereikbaar in de middag van 13.30 tot 15.30 uur op het telefoonnummer 024-7110027. Voor instanties blijft het telefonisch spreekuur van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 12.00 uur op het telefoonnummer 024-7119800.

Op 13 december 2022 door Anker Bewind

Categorie: Advies voor cliënten

Energiekosten

Maakt u zich zorgen over de stijgende energiekosten of heeft u informatie nodig over hoe u energie kunt besparen? Veel gemeentes in Nederland bieden u onder meer een energieloket met veel informatie over kleine en grote maatregelen. Komt u er nog niet uit? Dan kunt u contact opnemen met uw bewindvoerder om te bespreken wat u kunt doen om energie te besparen en hoe u eventueel een afspraak kunt maken met een energiecoach in uw gemeente. In de tussentijd verzoeken wij u deze 12 bespaartips op Geldfit.nl goed te bestuderen. https://geldfit.nl/thema/energie-besparen-tips/

Samen kunnen wij zowel geld besparen, als er voor zorgen dat geen energie wordt verspild. Neemt u contact op met uw bewindvoerder? Wij helpen u graag verder.

Op 5 oktober 2022 door Anker Bewind

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 6
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Laatste nieuws

  • Geen spreekuur op 1 en 2 maart
  • Wijziging telefonisch spreekuur
  • Energiekosten
  • Kan ik een afspraak maken met mijn bewindvoerder?
  • Kledingbank

Before Footer

We horen graag van u

Wilt u meer informatie over onze diensten en onze werkwijze? Neem contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

Neem contact op

Footer

Erkend & geregistreerd


Laatste nieuws

  • Geen spreekuur op 1 en 2 maart
  • Wijziging telefonisch spreekuur
  • Energiekosten
  • Kan ik een afspraak maken met mijn bewindvoerder?
  • Kledingbank
  • Wat is een busvoordeelabonnement en hoe kan ik het aanvragen?
  • Wat is de Meedoen-bijdrage of activiteitenfonds en hoe kan ik het aanvragen?
  • Afwezigheid van de bewindvoerders
  • Nieuwe en vertrekkende medewerkers
  • Feestdagen

 

Extra leefgeld aanvragen?

Klik hier

Contact

Anker Bewind B.V.
Postbus 1339
6501 BH Nijmegen

Cliënten
maandag t/m donderdag
10.00-12.00 uur
T 024-7110027

Instanties en begeleiders
maandag t/m donderdag
9.00-12.00 uur
T 024-7119800
T 06-83797690 (Van 12:00 tot 17:00 uur bereikbaar voor instanties, alleen voor spoedgevallen of op afspraak)

Mentorschappen en curatele
Voor dringende zaken zijn wij buiten kantoortijden bereikbaar op het mobiele nummer dat u tijdens het intakegesprek is verstrekt.

Door Aftrap Communicatie