Langere telefonische wachttijden i.v.m. coronavirus
De overheid en het RIVM hebben dringend geadviseerd om zoveel mogelijk thuis te werken. Deze adviezen volgt Anker Bewind op. Daarom is ons kantoor minimaal bezet. Dit heeft geen gevolgen voor uw financiën.
Omdat onze bewindvoerders vanuit huis werken, is onze telefonische bereikbaarheid anders dan u van ons gewend bent. Zo kunnen de wachttijden langer zijn omdat wij u niet in de wacht kunnen plaatsen bij een bewindvoerder die thuis werkt. Indien u uw bewindvoerder tijdens het telefonisch spreekuur niet heeft kunnen bereiken, dan kunt u de voicemail inspreken door op het normale nummer te bellen. We verzoeken u duidelijk uw voor – en achternaam in te spreken en de naam van uw bewindvoerder. Ook vragen wij u in het kort te vertellen waarvoor u belt. Indien nodig belt of mailt de bewindvoerder u terug.
Verzoeken voor extra leefgeld dienen zoals gebruikelijk via onze website te worden ingediend. Deze worden in behandeling genomen zoals u van ons gewend bent.
Voortgangsgesprekken
Wegens het coronavirus plannen wij voorlopig geen of zo minimaal mogelijk afspraken in. Houdt u er rekening mee dat afspraken die reeds ingepland staan kort van te voren kunnen worden geannuleerd. Deze afspraken worden op een later moment ingehaald. Indien afspraken wel doorgaan verzoeken wij u er rekening mee te houden dat we even geen handen meer schudden om u te begroeten voor uw en onze veiligheid.
We willen u namens het team van Anker Bewind bedanken voor uw begrip. Wij wensen u een goede gezondheid toe.